[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان علم و صنعت ایران در حمایت از عملیات تلافی‌جویانه اخیر ایران اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی ::
 | تاریخ ارسال: 1403/1/26 | 
برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان علم و صنعت ایران در حمایت از عملیات تلافی‌جویانه اخیر ایران اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی


در پی پاسخ مقتدرانه و عملیات تلافی‌جویانه شب گذشته ایران اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، دانشگاهیان علم و صنعت ایران بعد از اقامه نماز ظهر روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳در مقابل درب اصلی دانشگاه اجتماع کرده و با سر دادن شعار و قرائت بیانیه، حمایت خود را از این اقدام نیروهای نظامی کشور ابراز نمودند.
در این تجمع که با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از اساتید، یاوران علمی و دانشجویان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین شریف اصفهانی (مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه)، سخنرانی کرد. وی با قرائت آیه ۶۰ سوره انفال «وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَ مِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ»، به تذکر چند نکته در خصوص هدف قرار دادن مواضع نظامی اسرائیل توسط نظامیان کشور پرداخت و گفت: عملیاتی که دیشب توسط دلاوران نظامی ما در سپاه و ارتش اتفاق افتاد، در هفتاد و چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است. رژیم صهیونیستی، مانند لاتی که هر روز وارد بازاری می‌شود و باج می‌گیرد، عادت کرده بود به کشورهای متعدد مثل لبنان و سوریه حمله کند و دیشب اولین باری بود که این لات بی سر و پا را کتک زدند و از بازار بیرون انداختند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شریف اصفهانی تصریح کرد: گذشته از وظایف انسانی و اسلامی که نسبت به مومنین غزه داریم، وظیفه ذاتی یک حاکمیت تامین امنیت برای مردمش است که زیر مجموعه آن حفظ تمامیت ارضی است. وی افزود: اتفاقی که دیشب توسط نیروهای سپاه و ارتش ایران رخ داد، خواست عمومی همه مردم به ویژه دانشگاهیان است که از امنیت ملی و تمامیت ارضی ما دفاع شود که وظیفه ذاتی حاکمیت است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه اظهار داشت: این یک قاعده عقلانی و بین‌المللی است که هزینه مقاومت، به مراتب کمتر از هزینه سازش است. قطعاً مقاومت ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد کمااینکه اقدام نظامی شب گذشته نیز ممکن است هزینه‌های روانی، اقتصادی و به نگاه بسیار بعید، هزینه نظامی داشته باشد ولی به مراتب، هزینه آن کمتر از هزینه سازش است. وی اشاره کرد: در چند سال گذشته، مستکبران عالم به بهانه‌های واهی برای مصادره نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران اقداماتی انجام دادند ولی اقدام نظامی مناسب نیروهای نظامی ما، باعث شد اقتدار ما در صادرات نفت حفظ شود و امثال این، در مواقع دیگر نیز اتفاق افتاده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شریف اصفهانی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که باید مقاومت کرد و هزینه‌های مقاومت را به مراتب کمتر از هزینه‌های سازش می‌دانیم، تاکید کرد: هرگاه ما به پشتوانه مردم و نصرت الهی اعتماد نکردیم و سازش کردیم، متضرر شدیم و هرگاه که با عزم راسخ مقاومت کردیم، به لطف الهی وارد صحنه‌هایی شدیم که گمانش را نمی‌بردیم.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در انتهای سخنان خود گفت: از حاکمیت انتظار داریم همانطور که تروریسم بین‌المللی را سرکوب کرد، دنباله‌های داخلی آنها و تروریست‌های اقتصادی و تروریست‌های فضای مجازی و رسانه را هم به شدت سرکوب کند.
در ادامه این تجمع، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَهً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ (سوره توبه، آیه ۱۲۳)
ای کسانی که ایمان آورده‌اید، با کافرانی که به شما نزدیک شده‌اند [و برای شماایجاد ناامنی می‌کنند] بجنگید و باید از شما صلابت [و قدرت] دریابند، و بدانید که قطعاً خدا با پرهیزگاران است.
 

سرانجام موعد وعده صادق راست‌قامتان روزگار برای در هم پیچیدن هیمنه پوشالی رژیم اهریمنی در نیمه شب ۲۶ فروردین فرارسید و موجی از پرندگان مؤید به نصر الهی که در خود آتش خشم مظلومان عصر و آزادگان جهان را متبلور کرده بود، اهداف متعدد نظامی رژیم غاصب را منهدم نمود. تحقق این وعده صادق علاوه بر تبلور اهتمام مجدانه جریان مقاومت با محوریت ایران اسلامی برای تحقق آرمان آزادی فلسطین عزیز، پوشالی بودن هیمنه قدرت‌های اهریمنی عصر را نشان داد. البته که چشم بصیر مومنانه، دست حمایت خداوند متعال را در این دلاور مردی به وضوح می‌بیند و ندای «وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی» را از یاد نمی‌برد.
ما دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران پس از حمد و ثنای الهی، ضمن ابراز تشکر صمیمانه از سپاهیان اسلام و مجاهدین راه حق و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه جانفشانی در این مسیر عزت و شرافت و رستگاری، حماسه بزرگ وعده صادق را به همه ملت عزیز و مقتدر ایران، مجاهدین جبهه مقاومت، مظلومین غزه و فلسطین، و تمام آزادگان و وارستگان جهان تبریک می گوییم.و چشم انتظار مولای خود برای تحقق آرزوی دیرینه استیلای متقین بر امور عالم و برپایی قسط و عدل و نابودی ظلم و ستم زیر سایه امام معصوم می باشیم.
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

لینک کلیپ گزارش صدا و سیما از برگزاری تجمع
دفعات مشاهده: 1272 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4657