پژوهشکده محیط های پیچیده- سوالات متداول
سوالات متداول

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1397/11/2 | 
سوالات متدوال

هزینه تست ها چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به گزینه های انتخابی شما در قسمت ثبت سفارش و تعرفه خدمات مربوط به آن، هزینه مربوط به تست آزمون محاسبه می گردد.

مدت زمان انجام هر تست آزمون چقدر است؟

هدف ما انجام تست ها و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کارفرمای عزیز می باشد. با توجه به انتخاب شما از لحاظ تعداد تست های مورد نظر، نوع ثبت سفارش و نحوه انجام تست (استاندارد و رزولوشن بالا)این زمان بین 7 تا 14 روز کاری در حالت عادی و 2 تا 4 روز کاری در حالت ویژه، از زمان تحویل دهی نمونه و تکمیل روند اداری می باشد.

آیا امکان حضور کارفرما در آزمایشگاه در زمان انجام تست آزمون وجود دارد؟

با توجه به قوانین مصوب در شورای هیئت مدیره پژوهشکده، به هیچ عنوان حضور کارفرما در محل آزمایش، در زمان انجام تست ها امکان پذیر نمی باشد.تنها در حالت انتخاب ثبت سفارشات ویژه، امکان حضور تنها یک نفر از نمایندگان کارفرما در زمان انجام تست آزمون در آزمایشگاه وجود خواهد داشت.

آیا در زمان ثبت سفارش امکان دریافت نمونه بدون حضور کارفرما وجود دارد؟

با توجه به اینکه انجام تست ها بعد از ثبت نهایی سفارش و تنظیم قرارداد فی ما بین آزمایشگاه و کارفرما انجام می پذیرد، این امکان در حالت انجام سفارشات عادی وجود نخواهد داشت. تنها در صورتی که بین نمایندگان کارفرما و مدیریت آزمایشگاه در این زمینه تفاهم همکاری منعقد گردد این امکان فراهم می شود

آیا امکان ایجاد بستر همکاری بلند مدت از طریق عقد تفاهم نامه با آزمایشگاه وجود دارد؟

بسیار مشتاقانه پذیرای همکاری با شما فرهیختگان، محققین و اساتید دانشگاهی در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی هستیم. بدیهی است عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین کارفرما و مدیریت آزمایشگاه امکان بهره مندی از خدمات سفارشی و تخفیفات ویژه نیز وجود خواهد داشت.

ثبت سفارش عادی و ویژه چه تفاوتی دارد؟

در حالت ثبت سفارش عادی کارفرما در تمامی مراحل موردنیاز جهت ارائه خدمات مورد نظر بایستی حضور فیزیکی در واحد اداری آزمایشگاه داشته باشد و مدت زمان انجام تست آزمون و محاسبه هزینه خدمات بصورت عادی و بر اساس نوبت دهی اختصاص داده شده خواهد بود. در حالت ثبت سفارشات ویژه انجام تست آزمون با توجه به نیاز کارفرما در کوتاه ترین زمان ممکن (بین 2 تا 4 روز کاری) بعد از تکمیل روند اداری انجام خواهد گرفت. همچنین در این حالت امکان ایجاد ستاپ تست سفارشی جهت انجام تست آزمون مورد نظر وجود خواهد داشت.

نحوه پرداخت هزینه تست آزمون چگونه است؟

هزینه های خدمات تست آزمون بایستی مطابق با اطلاعات مندرج در پیش فاکتوری که توسط واحد اداری آزمایشگاه به کارفرما ارائه می گردد، پرداخت شود. همچنین لازم است کارفرما اصل فیش واریزی و یا مدارک مربوط به پرداخت هزینه های مربوطه را در هنگام دریافت نتایج تست به واحد اداری آزمایشگاه ارائه کند.

پیگیری مراحل انجام تست آزمون به چه صورت است؟

به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به شما کارفرمایان گرامی تمامی مراحل انجام تست آزمون بصورت ایمیل یا پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد و نیازی به پیگیری از طرف شما نخواهد بود.

آیا امکان دریافت نتایج تست ها و تحویل گیری نمونه های تحت آزمون قبل از پرداخت هزینه ها وجود دارد؟

با توجه به آیین نامه اجرایی مصوب آزمایشگاه تنها در صورت تسویه کامل مالی امکان دریافت نتایج و نمونه های تحت آزمون وجود خواهد داشت.

آیا امکان ارسال نتایج از طریق ایمیل یا فکس وجود دارد؟

با توجه به این که نتایج بصورت هارد کپی در دو نسخه کاغذی و لوح فشرده صادر می شود لازم است که کارفرما به منظور دریافت نتایج در محل آزمایشگاه حضور داشته باشد.تنها در حالت عقد تفاهم نامه همکاری نتایج از طریق پست به کارفرما ارائه می گردد.

×
نشانی مطلب در وبگاه پژوهشکده محیط های پیچیده:
http://idea.iust.ac.ir/find-127.18400.55468.fa.html
برگشت به اصل مطلب